Telefona'ns a aquest telèfon per a realitzar les teves gestions.
Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 20:00h
Avaries i incidències
900 100 365
Si has de comunicar una avaria o informar-te de qualsevol incidència del servei, pots fer-lo durant les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, els 365 dies de l'any.
D'altra banda, si detectes una possible fugida en la xarxa de distribució d'aigua en qualsevol carrer, encara que no t'afecti directament, t'agraïm que ens cridis perquè la puguem resoldre en el menor temps possible.
Comunicar lectura del comptador
900 816 101
Posem a la teva disposició aquest canal per a facilitar-nos la lectura del teu comptador, aquest telèfon romandrà disponible les 24 hores al dia. Et recomanem tenir el número de contracte davant en el moment de fer la trucada.
C/ Santa Maria, 10 - Edifici Cal Ratés
08700 - Igualada
Oficina a Igualada
Horari d’atenció: És imprescindible tenir cita prèvia per a ser atès a les nostres oficines
Cita prèvia
Cita prèvia
En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.