Publicador de continguts

Nou canal de Twitter d’Aigua de Rigat

 

Imatge del nou canal de Twitter

 

Des d’Aigua de Rigat, hem posat en marxa un nou canal per atendre les consultes dels usuaris i difondre el contingut de la companyia. És: @AiguadeRigat_

 

Amb l’obertura d’un nou canal, mostrem el compromís per augmentar la interacció amb la ciutadania. L’horari d’atenció és de dilluns a divendres, de 8.30 h a 16.30 h.

Aquest nou canal d’atenció se suma als altres ja implantats com el canal d’atenció directa a través de la plataforma de missatgeria Whatsapp per notificar incidències o formular consultes: 681 351 197 (de dilluns a divendres, de 8.30 h a 16.30 h). També, s’atén a través del web www.aiguaderigat.cat/ca/i els telèfons d’atenció comercial 900 100 364 (de dilluns a divendres, de 8 h a 20 h) i d’avaries i incidències 900 100 365 (les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana).