Publicador de continguts

Els usuaris d’Igualada valoren amb un notable la gestió del servei d’Aigua de Rigat

Aigua de Rigat ha estat valorada positivament pels usuaris d'Igualada en la darrera enquesta de satisfacció. De fet, la puntuació mitjana del servei ha estat de 7,94 punts (sobre 10). L'aspecte que els enquestats han valorat més positivament ha estat, amb una puntuació excepcionalment alta, l'atenció rebuda per part de la companyia, amb 9,00 punts. Així mateix cal destacar que el 87% dels enquestats recomanaria la seva empresa subministradora d'aigua i que el 79% seguiria amb la seva companyia d'aigua si tingués capacitat d'elecció, davant del 2% que es manifesta contrari.

Una dada que crida l'atenció de l'enquesta és la comparació del servei de l'aigua amb altres serveis (gas, electricitat, neteja de carrers, escombraries, manteniment de parcs i jardins i neteja de carrers). La companyia d'aigües és la més ben valorada i se situa en primera posició, amb 8,30 punts, seguida de la companyia de gas.

Els hàbits de consum d'aigua són un altre assumpte a destacar dins la gestió del servei del municipi. A Igualada, el 19% de les llars beuen aigua directament de l'aixeta.

El procés de realització de les enquestes es va fer telefònicament, entre agost i octubre del 2018. La prioritat d'Aigua de Rigat és conèixer el grau de satisfacció de les persones, analitzar punts forts i àrees de millora del servei, captar els requeriments que puguin sorgir i generar un sistema comunicatiu transversal que optimitzi la gestió del servei de l'aigua.