Publicador de continguts

Aigua de Rigat, premiada amb el distintiu Elegido Servicio de Atención al Cliente del Año

 

Aigua de Rigat premi Elegido Servicio de Atención al Cliente del Año
 

Aigua de Rigat ha estat guardonada amb el premi Elegido Servicio de Atención al Cliente del Año, atorgat per Sotto Tempo, en la categoria d’empreses subministradores d’aigua. La companyia podrà utilitzar aquest distintiu en la seva comunicació durant un any, un símbol de qualitat que mostra el seu compromís amb el millor servei per als seus clients.

Diverses companyies s’hi van presentar perquè s’avalués la seva capacitat d’atenció al client a través dels cinc principals canals a distància: telèfon, correu electrònic o formulari web, pàgina web, xarxes socials, i xat virtual o WhatsApp. Sotto Tempo, empresa de màrqueting i comunicació dedicada a donar veu als consumidors per valorar l’excel•lència en els serveis d’atenció al client, va triar les companyies premiades mitjançant una metodologia rigorosa i transparent que combina la tècnica del mystery shopper (client misteriós) i les enquestes de satisfacció. Tot el treball de camp es va fer entre el maig i el juliol del 2022, i la informació sobre el procediment es pot consultar en aquest enllaç.

A més, les empreses guanyadores van rebre un informe operatiu amb els detalls de l’avaluació, que els permetrà continuar millorant en la seva atenció al client.

Aigua de Rigat premi Elegido Servicio de Atención al Cliente del Año
 

Per a Aigua de Rigat és una prioritat oferir el millor servei i, per això, aposta per un model de gestió que situa les persones al centre de l’activitat. Amb aquesta finalitat, des de la companyia s’ha impulsat el Programa AMB TU, una atenció multicanal que busca que tots els clients, sense excepció, puguin accedir fàcilment als seus serveis. Combina una aposta per reforçar els canals no presencials, per tal de facilitar les gestions en qualsevol moment i des de qualsevol lloc, i posa una atenció especial en les persones en situació de vulnerabilitat. L’objectiu és que cada client pugui escollir el canal pel qual vol ser atès en funció de les seves necessitats, per la qual cosa disposarà d’una flexibilitat horària més gran per fer gestions i s’estalvia esperes i desplaçaments innecessaris.

També, amb l’objectiu d’atendre adequadament les persones en situació de vulnerabilitat, s’ha treballat per identificar barreres digitals, de comprensió, d’accessibilitat o econòmiques, i oferir solucions.

En aquest sentit, Aigua de Rigat està desplegant nous serveis per actuar davant les barreres de comprensió, mitjançant l’atenció en nous idiomes i en llengua de signes, amb l’objectiu de minimitzar les barreres d’intel•ligibilitat i digitalització i, en conseqüència, facilitar les gestions en oficines i mitjançant els seus diferents canals d’atenció al client. Així mateix, per tal d’abordar les situacions de vulnerabilitat econòmica, l’objectiu és garantir que totes aquelles persones que puguin requerir algun dels ajuts disponibles, els coneguin i els puguin sol•licitar de manera senzilla i àgil.

Aigua de Rigat premi Elegido Servicio de Atención al Cliente del Año
 

El certamen Elegido Servicio de Atención al Cliente del Año va néixer a França el 2007 i va arribar a Espanya el 2011 per tal de promoure la qualitat del servei de les empreses, així com ajudar el client a triar l’empresa que li oferirà una millor assistència.