Canals de contacte

Per telèfon

Atenció al client i reclamacions

935 219 771 / 900 100 364

Telefona'ns a aquest telèfon per a realitzar les teves gestions.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 8:00h a 20:00h

Avaries i incidències

900 100 365

Si has de comunicar una avaria o informar-te de qualsevol incidència del servei, pots fer-lo durant les 24 hores del dia, els 7 dies de la setmana, els 365 dies de l'any.

D'altra banda, si detectes una possible fugida en la xarxa de distribució d'aigua en qualsevol carrer, encara que no t'afecti directament, t'agraïm que ens cridis perquè la puguem resoldre en el menor temps possible.

Comunicar lectura del comptador

900 816 101

Posem a la teva disposició aquest canal per a facilitar-nos la lectura del teu comptador, aquest telèfon romandrà disponible les 24 hores al dia. Et recomanem tenir el número de contracte davant en el moment de fer la trucada.

Whatsapp

681351197

Canal d'informació i consultes per missatgeria instantània.

Horari d’atenció:
De dilluns a divendres de 08:00h a 21:00h

Escrivint-nos

Vols contactar amb nosaltres?

Escriu-nos aquí

La nostra oficina

Adreça

C/ Santa Maria, 10 - Edifici Cal Ratés
08700 - Igualada

Oficina a Igualada

Horari d’atenció:
És imprescindible tenir cita prèvia per a ser atès a les nostres oficines

Cita prèvia

En cas que necessitis una atenció personal, sol·licita cita prèvia amb els nostres gestors d'atenció a client. Per fer-ho caldrà que triïs prèviament el dia i l'hora que s'adaptin més bé a la teva disponibilitat. Accedeix al nostre portal de cita prèvia per tramitar la teva sol·licitud.

Sol·licita la teva cita prèvia