Publicador de contenidos

Donem 460 € a favor de l’assaig clínic #JoEmCorono per lluitar contra la COVID-19

  • Hem dut a terme una campanya en què, per cada nou usuari a la factura digital, es donava 1 € a la lluita contra el coronavirus. En total, AGBAR i les seves filials donen 38.980 €
  • 460 són els usuaris que s’han donat d’alta per rebre la correspondència de forma digital

Gràcies a la campanya per passar-se a la correspondència digital, donem 460 € a favor de l’assaig clínic #JoEmCorono.

La campanya, que ha finalitzat el 31 de desembre, tenia l’objectiu que, per cada nou usuari de la factura digital, es donaria 1 € a la lluita contra el coronavirus. Així doncs, des de l’inici del confinament al mes de març fins al desembre, s’han donat d’alta 460 persones per rebre la correspondència de forma digital. En total, han estat 38.980 persones arreu de Catalunya que s’han sumat a la campanya empresa per les diverses companyies que conformen Agbar.

Així doncs, farem el donatiu corresponent, conjuntament amb les empreses d’Agbar, a l’assaig clínic encapçalat per l'equip de metges i investigadors de la Fundació Lluita contra la Sida, IrsiCaixa i l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol. D’aquesta manera, fem la nostra contribució a la lluita contra el coronavirus i mostren el nostre compromís amb la investigació.

El director general d’Agbar, Emili Giralt, ha valorat molt positivament el resultat de la campanya: “el gest de 38.980 persones, d’entre elles, 460 usuaris d’Aigua de Rigat, que s’han donat d’alta a la correspondència digital es transformarà en ajuda per lluitar contra el coronavirus”. “La col·laboració ciutadana i la col·laboració publicoprivada són imprescindibles per superar un repte d’aquesta envergadura”, ha destacat.

Amb el missatge “Un gest per lluitar contra la COVID-19”, hemanimat els usuaris a fer el pas definitiu a la correspondència digital –sense cap cost per a aquests– per poder rebre les factures i la seva correspondència al seu correu electrònic. D’aquesta manera, a més, la comunicació és més efectiva i immediata.

A finals de 2019, hi havia un 24,40 % dels usuaris digitalitzats i ara, després d’aquesta campanya, aquesta xifra ha augmentat un 2,60 % fins al 27 % d’usuaris que reben la factura de forma digital.

L’any 2019, vam signar un conveni de col·laboració amb Creu Roja Catalunya en virtut del qual destinàvem 1€ al Programa de Pobresa Energètica de l’organització humanitària per cada usuari que sol·licités rebre la seva factura de forma digital. La campanya es va tancar el mes de desembre de 2019 amb 1.069 altes a la factura digital i Aigua de Rigat va fer un donatiu de 1.500 € a Creu Roja.